[parduodu][l2j] museum / ingame class / skills balancer

Parduodu 3 variklius:\r\nIngame Class Balancer\r\nIngame Skills Balancer\r\nMuseum Engine.
    
  1. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0

    Sveiki.
    Aš pristatau ingame class arba skills balancerius. Abudu varikliai yra atskirti.
    Taip pat pristatau visiškai naują Muziejaus variklį.

    Turinys:
    1. Detali informacija.
    2. Pavyzdžiai.
    3. Galimybės.
    4. Paveiksliukai.
    5. Nustatymai (Config'ai).


    Muziejus


    1. Čia yra kronikos Goddess of Destruction Muziejaus variklis pritaikytas žemesnėms kronikoms, su papildomomis funkcijomis, kurių neturi originalas. Kaip pavyzdziui dieninis (Daily), savaitinis (Weekly), mėnesinis (Monthly) periodų keitimas, arba iš viso be periodų (Total), taip pat apdovanojimų skyrimas (Rewards), žaidėjams iškovojusiems pirmąją vietą savo kategorijoje per periodą. Šitas variklis yra labai lankstus, jūs galite pridedi daugiau savo kategorijų, tiesiog redaguojant XML failą, o jeigu norite sukurti savo kategoriją (neįrašytą į sąrašą), jums tereikės įrašyti porą eilučių Java koda, nereiks jokio MySQL ar pačio variklio redagavimo. Taip pat keičiant kategorijų vietas ar pavadinimus, užteks redaguoti, tik XML. Iškviesti statulas, užteks įrašyti lokacijas į XML ir žaidėjas gaus savo statula, kur jūs norite!

    2. Pavyzdžiai:
    . Visi periodų tipai išskyrus be periodo (Total), perkrauna žaidėjų surinktus taškus ir sukuria Top 5 žaidėjų sąrašą, su praeito periodo taškais, kad rodyti informaciją statuloje. Visa naujo periodo informacija yra užrkauta ir rodoma normaliame muziejaus lange.
    . Be periodo (Total), atnaujina datą visoms kategorijoms, visiems periodų tipams, tuo pačiu atnaujindamas be periodo topus ir statulas su šiuo periodo laiku.

    3. Jūs galite tvarkyti kategorijas, 4 skirtingais refresh tipais:
    . Daily tops, atsinaujina kiekvieną diena 00:00.
    . Weekly tops, atsinaujina kiekvieną pirmadienį 00:00.
    . Monthly tops, atsinaujina kiekvieną mėnesio pirmąją dieną 00:00.
    . Total tops, atsinaujinimo laikotarpis tvarkomas nustatymais (Config'ais).

    4.
    H5



    5. XML:
    <list>
    <set name="refreshAllStatisticsIn" val="3600" />
    <category name="General">
    <type name="Acquired XP" type="xp" refreshTime="weekly">
    <spawn x="1000" y="1000" z="1000" heading="1000" />
    </type>
    <type name="Acquired Adena" type="adena" refreshTime="monthly"/>
    <type name="Play Duration" type="play_duration" refreshTime="daily" timer="true">
    <spawn x="28529" y="10573" z="-4234" heading="1000" />
    </type>
    <type name="Private Store Sales" type="private_stores_sales" refreshTime="weekly" additionalText="Round(s)"/>
    <type name="Quests Clear" type="quests_clear" refreshTime="weekly" additionalText="Round(s)"/>
    </category>
    <category name="Hunting Grounds">
    <type name="Number of Monster Killings" type="monster_kills" refreshTime="total" additionalText="Round(s)" >
    <spawn x="28892" y="11029" z="-4233" heading="1000" />
    <reward type="Experience" min="500000" max="1000000" chance="100"/>
    <reward type="ClanPoints" min="500" max="1000" chance="100" />
    <reward type="SkillPoints" min="500000" max="1000000" chance="100"/>
    <reward id="57" type="Item" min="30" max="40" chance="100" party="true"/>
    </type>
    <type name="Monster Kill XP" type="monster_kill_xp" refreshTime="daily" />
    <type name="Number of Deaths by Monsters" type="monster_deaths" refreshTime="total" additionalText="Round(s)" />
    </category>
    <category name="Raid">
    <type name="Baium" type="raid_kill_22222" refreshTime="total" additionalText="Round(s)" />
    <type name="Antharas" type="raid_kill_22222" refreshTime="total" additionalText="Round(s)" />
    <type name="Valakas" type="raid_kill_22222" refreshTime="total" additionalText="Round(s)" />
    </category>
    <category name="PVP">
    <type name="PK Victory Count" type="pk_victories" refreshTime="total" additionalText="People" />
    <type name="PvP Victory Count" type="pvp_victories" refreshTime="total" additionalText="People" />
    <type name="PK Defeat Count" type="pk_defeats" refreshTime="total" additionalText="Round(s)" />
    <type name="PvP Defeat Count" type="pvp_defeats" refreshTime="total" additionalText="Round(s)" />
    </category>
    </list>

    PS. Interlude versija ruošiama!


    Class balanceris


    1. Šis variklis padės jums subalansuoti jūsų žaidimo klasių žalą (Damage), kuris gali būti keičiamas lengvai, naudojant administratoriaus komanda //classbalancer. Atsidarę su šita komanda, jus pamatysite lentelę, su visų klasių sąrašu. Galite pasirinkti vieną rodomą klase, tada jūs pamatysite visus galimus keitimus šiai klasei (daromas jai ir daromas jos). Jeigu jūs pasirinksite 2 laukelius (dvi klases), jūs matysite tik x klasei daroma keitimą į y klasę ir atvirkščiai (šitas pasirinkimų variklis dirba, kaip paieškos sistema). Šis variklis yra atskiras olimpiadai ir normaliam žaidimui, taigi jus galite koreguoti klasių žalą (Damage) atskirai olimpiadai arba paprastam žaidimui. Kad tvarkyti klasių žalą (Damage), jūs turite arba sukurti balanse, jei dar nesate sukūrę, arba susirasti ją (Su jau minėtu paieškos varikliu) ir tiesiog spausti mygtukus, kad padidinti/sumažinti žalą (Damage). Pakeistos reikšmės yra realiu laiku matomos žaidime, todėl jūs galite vienu metu mušti kitą žaidėja ir tvarkyti žalą (Damage), kuri matysis iš karto.

    2. Pavyzdžiai:
    . Duelist vs All + 20% Normal damage (šitie nuostatai, didins Duelist'o žalą (Damage) 20%, padarytą monstrams ir žaidėjams (PVZ.: daro 2000, po šito pakeitimo, darys 2400).
    . Adventurer vs Sagittarius -20% Blow damage (šitie nuostatai, mažins Adventurer skillų su blow tipu, kaip pavyzdžiui Deadly Blow ir panašiai, žalą 20%, tik Sagittarius klasei. (PVZ.: Daro Adventurer su Deadly Blow 1000, po pakeitimo darys 800).

    3. Žalą galite redaguoti 7 skirtingais tipais:
    . Normal damage, žala padaryta su fist'ais, lankais (normaliu šūviu), ne su skillais.
    . Normal Critical damage, tas pats, kas aukščiau, tik skiriasi tuo, kad veikia tik su Crit.
    . Magic damage, šitas veiks, tik su Magic Skill'ais (kaip Vampyric Claw ar panašiai...)
    . Magic Critical damage, tas pats, kas aukščiau, tik skiriasi tuo, kad veikia tik su Crit.
    . Blow damage, šitas veiks tik su skillais, kurie turi Blow šansą (pavyzdžiui Sagittarius skill'as Lethal Shot arba Adventurer'io Deadly Blow ir t.t.)
    . Physical Skill damage, šitas veiks tik su normaliais skill'ais (Pavyzdžiui Stun ar kiti...)
    . Physical Skill Critical damage, tas pats, kas aukščiau, tik skiriasi tuo, kad veikia tik su Crit.

    4.
    H5



    IT



    5. Nustatymai (Config'ai):
    # ---------------------------------------------------------------------------
    # Class Balancer Settings:
    # ---------------------------------------------------------------------------
    # This is for update delay, when update all changes to the database (seconds)
    # NOTE: Smaller time amount, more work for server, so change if you know how
    # Default: 300 (5minutes)
    ClassBalancerUpdateDelay = 300
    
    # Enable or Disable class balancer work for second class
    # Example: if balance will be made for Ghost Hunter and this config will be enabled so same balances will work for Abyss Walker
    # Default: false
    ClassBalancerAffectSecondProffesion = false
    
    # Enable or Disable balance for monsters (to change this you must create balance vs All)
    # Default: false
    ClassBalancerAffectMonsters = false



    Skill'u balanceris


    1. Šiš variklis leidžia jums keisti šansus ir žalą (Damage) tam tikriems skill'ams, visoms klasėms ar tik tam tikroms klasėms. Jūs galite pakeisti šansą ar žalą žaidime, naudojant komandą //skillsbalancer ir per ją jūs galite daryti keitimus, realiu laiku, tiesiog sukurkite balansą ar pakeiskite egzistuojantį, spaudžiant mygtukus, padidinti/sumažinti žalą ir testuokit. Nereikia jokių saugojimų ar perkrovimų, variklis tai daro už jus.

    2. Pavyzdžiai:
    . Stun (su id 100) vs All + 20% Chance - šitas padidins šansą iš skillo su id 100 į visas klases. Šansas didėja procentaliai, tai jei dabartinis šansas yra 30% ir yra padidintas 20% procentu, jo šansas bus 36% rezultate.
    . Triple Sonic Slash (su id 1) vs Adventurer - 10% Power - šis sumažins žalą padarytą tik su skillu kurio id (1), tik Adventurer klasei, 10%. Jeigu žala yra daroma 100-200, tada po sumažinimo 10%, ji bus 90-180.

    3. Jūs galite tvarkyti skillus 2 skirtingais tipais:
    . Power (kitais žodžiais žala (Damage)), naudojamas tam tikram skill'ui (jūsų pasirinkimas), kad padidinti arba sumažinti žalą (Damage), kažkokiais procentais, visoms arba tam tikrai klasei.
    used only for certain skill (your choice) to increase or decrease damage by % amount to certain or all classes.
    . Chance, tas pats kas aukščiau, tiesiog veikia su efektų šansais, kaip pavyzdžiui Stun, Slepp, Cancel ir t.t.

    4.
    H5



    IT



    5. XML:
    # ---------------------------------------------------------------------------
    # Skills Balancer Settings:
    # ---------------------------------------------------------------------------
    # This is for update delay, when update all changes to the database (seconds)
    # NOTE: Smaller time amount, more work for server, so change if you know how
    SkillsBalancerUpdateDelay = 300
    
    # Enable or Disable skills balancer work for second class
    # Example: if balance will be made for Ghost Hunter and this config will be enabled so same balances will work for Abyss Walker
    SkillsBalancerAffectSecondProffesion = false
    
    # Enable or Disable balance for monsters (to change this you must create balance vs All)
    SkillsBalancerAffectMonsters = false
    



    Jūs galite parašyti į skype: Erlandys56 ar čia forume. Aš atsakysiu į visus klausimus. Jei reikės, test serveris yra paruoštas.
    Paskutinį kartą redagavo: Erlandys 19 Vasario 2015 - 15:06
    19 Vasario 2015 - 15:01 / #1
  2. 
  3. Atsijungęs

    wewewe

    Pavadinimas: L2 žaidėjas

    Narys

    Pranešimai: 727

    Vartotojo apdovanojimai: 16

    mldc, vis dar nesnaudi :D
    19 Vasario 2015 - 15:13 / #2
  4. 
  5. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0

    Pakeliam tema i virsu
    22 Vasario 2015 - 00:43 / #3
  6. 
  7. Atsijungęs

    Grax

    Pranešimai: 0

    Kas galvojat kad jo kreivos rankos ir tik paveiksliukus moka pasukinet tai neapsigaukit :D Trusted & Skilled.
    22 Vasario 2015 - 22:10 / #4
  8. 
  9. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0


    IT

    ATNAUJINTA! Muziejaus Interlude versija prideta!
    25 Vasario 2015 - 01:55 / #5
  10. 
  11. Atsijungęs

    DNG3R

    Pranešimai: 0

    Papasakok daugiau apie ta muzieju, kas čia per prijomas?
    P.s. Nelošęs nieko daugiau c6 :D
    25 Vasario 2015 - 12:54 / #6
  12. 
  13. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0

    I skype Erlandys56 parasyk, parodysiu kaip veikia ir papasakosiu viska :)
    25 Vasario 2015 - 13:07 / #7
  14. 
  15. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0

    Pakeliam tema i virsu
    1 Kovo 2015 - 13:36 / #8
  16. 
  17. Atsijungęs

    navatnass

    Pranešimai: 0

    Nežinau ar čia tiesa ar ne, bet mačiau, kad maxcheateriuose javos developeris pardavinėja tokius pat dalykelius tai kaip čia suprast kuris nuo ko copy paste ?:)
    30 Kovo 2015 - 18:08 / #9
  18. 
  19. Atsijungęs

    Grax

    Pranešimai: 0

    tai turbut tas pats ir pardavineja :D Erlandys
    30 Kovo 2015 - 20:00 / #10