Min enchant acis reikia pagalbos

    
  1. Atsijungęs

    BananasPx

    Pranešimai: 0

    Sveiki norėčiau kad pagelbėtumėt pasidaryti koduką, kad crystal scrollas pliusintusi nuo norimo skaičiaus pvž: nuo 30 ,bet neviršytu max leistino pliusinimo skaičiaus pvž: 35. Naudoju acis.
    			switch (enchantItem.getItem().getType2())
    			{
    				case Item.TYPE2_WEAPON:
    					if (!_isWeapon || (Config.ENCHANT_MAX_WEAPON > 0 && enchantItem.getEnchantLevel() >= Config.ENCHANT_MAX_WEAPON))
    						return false;
    					                                    
    					if (_isBlessed)
    						break;
    					{
    						if (!_isWeapon || (Config.ENCHANT_MAX_BLESSED_WEAPON > 0 && enchantItem.getEnchantLevel() >= Config.ENCHANT_MAX_BLESSED_WEAPON))
    							return false;
                                            
    						if (_isCrystal)
    							break;
    						{
    							if (!_isWeapon || (Config.ENCHANT_MAX_CRYSTAL_WEAPON > 0 && enchantItem.getEnchantLevel() >= Config.ENCHANT_MAX_CRYSTAL_WEAPON))
    								return false;
    						}
    					}
    					break;

    Kitas kodas kuriame bandžiau padaryti tai bet vistiek neveikia. Gal patartumėt ką? :)
    								if (isBlessed() && (Config.ENCHANT_MAX_BLESSED_WEAPON > 0 && enchantItem.getEnchantLevel() >= Config.ENCHANT_MAX_BLESSED_WEAPON))
    									return false;
    								if (enchantItem.getEnchantLevel() >= 35)
    								{
    								   if (isCrystal() && (Config.ENCHANT_MAX_CRYSTAL_WEAPON > 0 && enchantItem.getEnchantLevel() >= Config.ENCHANT_MAX_CRYSTAL_WEAPON))
    									 return false;
    								}
    							
    								
    								if ((Config.ENCHANT_MAX_WEAPON > 0 && enchantItem.getEnchantLevel() >= Config.ENCHANT_MAX_WEAPON) && !isCrystal())
    									return false;
    				                break;
    Paskutinį kartą redagavo: BananasPx 10 Spalio 2015 - 14:03
    10 Spalio 2015 - 13:53 / #1
  2. 
  3. Atsijungęs

    djjapulis

    Pranešimai: 0

    pasenęs reikalas..susirask hasha's enchantinimo sistemą naujesnę (yra perdaryta šiektiek,pataisytos klaidos),isikelsi ir ten galėsi reguliuotis nuo kiek iki kiek norėsi su visais skrolais,kiekvienam pliusui atskirai..
    10 Spalio 2015 - 14:20 / #2
  4. 
  5. Atsijungęs

    BananasPx

    Pranešimai: 0

    djjapulis,
    numesk link jei gali tos naujesnės versijos, nes aš pavizdžiui čia nieko gudro nematau tik chance reitai tarp xml kodo
    +       <enchant id="959" grade="5" weapon="True" break="True" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- S grade - Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="729" grade="4" weapon="True" break="True" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- A grade - Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="947" grade="3" weapon="True" break="True" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- B grade - Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="951" grade="2" weapon="True" break="True" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- C grade - Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="955" grade="1" weapon="True" break="True" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- D grade - Scrolls: Enchant Weapon -->
    +      
    +       <!-- Scrolls: Enchant Armor -->
    +       <enchant id="960" grade="5" weapon="False" break="True" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- S grade - Scrolls: Enchant Armor -->
    +       <enchant id="730" grade="4" weapon="False" break="True" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- A grade - Scrolls: Enchant Armor -->
    +       <enchant id="948" grade="3" weapon="False" break="True" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- B grade - Scrolls: Enchant Armor -->
    +       <enchant id="952" grade="2" weapon="False" break="True" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- C grade - Scrolls: Enchant Armor -->
    +       <enchant id="956" grade="1" weapon="False" break="True" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- D grade - Scrolls: Enchant Armor -->
    +      
    +       <!-- Blessed Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="6577" grade="5" weapon="True" break="False" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- S grade - Blessed Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="6569" grade="4" weapon="True" break="False" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- A grade - Blessed Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="6571" grade="3" weapon="True" break="False" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- B grade - Blessed Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="6573" grade="2" weapon="True" break="False" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- C grade - Blessed Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="6575" grade="1" weapon="True" break="False" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- D grade - Blessed Scrolls: Enchant Weapon -->
    +      
    +       <!-- Blessed Scrolls: Armor Weapon -->
    +       <enchant id="6578" grade="5" weapon="False" break="False" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- S grade - Blessed Scrolls: Enchant Armor -->
    +       <enchant id="6570" grade="4" weapon="False" break="False" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- A grade - Blessed Scrolls: Enchant Armor -->
    +       <enchant id="6572" grade="3" weapon="False" break="False" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- B grade - Blessed Scrolls: Enchant Armor -->
    +       <enchant id="6574" grade="2" weapon="False" break="False" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- C grade - Blessed Scrolls: Enchant Armor -->
    +       <enchant id="6576" grade="1" weapon="False" break="False" maintain="False" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- D grade - Blessed Scrolls: Enchant Armor -->
    +      
    +       <!-- Crystal Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="961" grade="5" weapon="True" break="False" maintain="True" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- S grade - Crystal Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="731" grade="4" weapon="True" break="False" maintain="True" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- A grade - Crystal Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="949" grade="3" weapon="True" break="False" maintain="True" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- B grade - Crystal Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="953" grade="2" weapon="True" break="False" maintain="True" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- C grade - Crystal Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="957" grade="1" weapon="True" break="False" maintain="True" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- D grade - Crystal Scrolls: Enchant Weapon -->
    +      
    +       <!-- Crystal Scrolls: Enchant Armor -->
    +       <enchant id="962" grade="5" weapon="False" break="False" maintain="True" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- S grade - Crystal Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="732" grade="4" weapon="False" break="False" maintain="True" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- A grade - Crystal Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="950" grade="3" weapon="False" break="False" maintain="True" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- B grade - Crystal Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="954" grade="2" weapon="False" break="False" maintain="True" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- C grade - Crystal Scrolls: Enchant Weapon -->
    +       <enchant id="958" grade="1" weapon="False" break="False" maintain="True" chance="100;100;100;95;90;85;80;75" /> <!-- D grade - Crystal Scrolls: Enchant Weapon -->
    +</list>
    Paskutinį kartą redagavo: BananasPx 10 Spalio 2015 - 15:32
    10 Spalio 2015 - 15:27 / #3
  6. 
  7. Atsijungęs

    djjapulis

    Pranešimai: 0

    o ką tu tokio gudraus nori pamatyt? nustatai chance kiek tau reikia kiekvienam lygiui ir viskas..crystalams iki 30 nustatai "0" ir pliusinsis tik nuo +30..nebent tu nori,kad visai neleistų dėti iki +30,na tada persidarinėk pats,nes šiuo atveju,itemas nesipliusins su "0" chanse,bet skrolai naudosis..
    10 Spalio 2015 - 16:05 / #4
  8. 
  9. Atsijungęs

    BananasPx

    Pranešimai: 0

    djjapulis,
    Nežinau man anas kuri papostinau yra daug paprastetis tikrai nereikia kad po viena scrolla rašinėčiau kiek kas kokį chance turės ir jokio čia stebuklo nematau, laiko gaišimas tik. Beto užuot kiek postu rašinėjames būtumėm išsprendę kaip ta koduka sutaisyt. Gal turi kokių minčių?
    10 Spalio 2015 - 16:33 / #5
  10. 
  11. Atsijungęs

    povis111

    Pranešimai: 0

    meh
    sita pries pat dasidek bananiuk
    switch (enchantItem.getItem().getType2())

    
    if(_grade == enchantItem.getItem().getCrystalType() && isCrystal() && (enchantItem.getEnchantLevel() >= 30 && enchantItem.getEnchantLevel() < 35))
    			{
    				if(enchantItem.getItem().getType2() == Item.TYPE2_WEAPON && _isWeapon)
    					return true;
    				else if((enchantItem.getItem().getType2() == Item.TYPE2_SHIELD_ARMOR || enchantItem.getItem().getType2() == Item.TYPE2_ACCESSORY) && !_isWeapon)
    					return true;
    			}
    
    10 Spalio 2015 - 17:32 / #6
  12. 
  13. Atsijungęs

    BananasPx

    Pranešimai: 0

    povis111,
    Dėja yra šis dalykas pas mane poviuk. Tik nebuvau nukopines ir edit posto neleidžia daugiau. :D

    Jei turi pasiulymų patark. Dbr dar vieną variantą bandau pridėti ENCHANT_MIN_CRYSTAL_WEAPON ir visus kitus kuriuos reikia tarp config.java, kad galėčiau nustatyti min skaičiu kuris pliusinas ir biški koda bandysiu keisti, jei pavyks imesiu koda gal kam reikės, jei nepavyks tai lauksiu pagalbos. :D
    Paskutinį kartą redagavo: BananasPx 10 Spalio 2015 - 18:18
    10 Spalio 2015 - 18:12 / #7
  14. 
  15. Atsijungęs

    povis111

    Pranešimai: 0

    tingiu kazka dabar daryt, bet vien su tuo isValid nepaeis tau enchantinimo padaryt, dar tarp to getchance tikrina sansa enchantui ar kazkas tokio
    10 Spalio 2015 - 18:32 / #8