Retai kada prireikia pagalbos su serveriu, bet šį kartą kreipiuosi į visus. Ok, pvz.: skillas, debuffas sutvarkytas remiantis oficialia lineage2 informacija, šansai, stats ir kt, bet jo šansas pagal viską nėra toks, koks turėtų būti. Pvz.: saugoja stats pagal MEN, šansas 100%, bet žaidėjui limpa kaip koks 10% ar net mažiau. Kame reikalas, kas tą šansą taip žymiai sumažina?
pagal šitą ką nors galit pasakyti? Gal aš kažko nesuprantu, bet mano manymu tą šansą numuša per daug, nes vos limpa...
<skill id="1248" levels="12" name="Seal of Suspension" enchantLevels1="30" enchantLevels2="30">
<table name="#enchantMagicLvl">76 76 76 77 77 77 78 78 78 79 79 79 80 80 80 81 81 81 82 82 82 82 83 83 83 84 84 85 85 85</table>
<enchant1 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
<enchant2 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
<table name="#ench2MpConsume">81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 65 64 63 62 61 60 59 58 57 56 55 54 53</table>
<table name="#ench2MpConsume_Init">
20 20 19 19 19 19 18 18 18 18 17 17 17 17 16 16 16 16 16 15 15 15 15 14 14 14 14 13 13 13</table>
<table name="#ench1Power">60 61 61 62 62 63 63 64 64 65 65 66 66 67 67 68 68 69 69 70 70 71 71 72 72 73 73 74 74 75</table>
<table name="#mpConsume_Init">13 14 16 16 17 18 18 19 19 20 20 21</table>
<table name="#mpConsume">52 56 61 64 66 69 71 74 76 78 80 82</table>
<table name="#magicLvl">48 52 56 58 60 62 64 66 68 70 72 74</table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>
<set name="power" val="60"/> <!-- Base Land Rate -->
<set name="saveVs" val="MEN"/>
<set name="lvlDepend" val="1"/>
<set name="target" val="TARGET_AURA"/>
<set name="skillRadius" val="200"/>
<set name="reuseDelay" val="20000"/>
<set name="hitTime" val="4000"/>
<set name="skillType" val="DEBUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="isDebuff" val="true" />
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<enchant1 name="power" val="#ench1Power"/>
<enchant2 name="mpConsume" val="#ench2MpConsume"/>
<enchant2 name="mpInitialConsume" val="#ench2MpConsume_Init"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="120" val="0">
<mul order="0x30" stat="mReuse" val="3"/>
<mul order="0x30" stat="pReuse" val="3"/>
</effect>
</for>
</skill>