Skill chance

Skill chance
    
  1. Atsijungęs

    Vilmis

    Pranešimai: 0


    Retai kada prireikia pagalbos su serveriu, bet šį kartą kreipiuosi į visus. Ok, pvz.: skillas, debuffas sutvarkytas remiantis oficialia lineage2 informacija, šansai, stats ir kt, bet jo šansas pagal viską nėra toks, koks turėtų būti. Pvz.: saugoja stats pagal MEN, šansas 100%, bet žaidėjui limpa kaip koks 10% ar net mažiau. Kame reikalas, kas tą šansą taip žymiai sumažina?

    pagal šitą ką nors galit pasakyti? Gal aš kažko nesuprantu, bet mano manymu tą šansą numuša per daug, nes vos limpa...



    <skill id="1248" levels="12" name="Seal of Suspension" enchantLevels1="30" enchantLevels2="30">
      <table name="#enchantMagicLvl">76 76 76 77 77 77 78 78 78 79 79 79 80 80 80 81 81 81 82 82 82 82 83 83 83 84 84 85 85 85</table>
      <enchant1 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
      <enchant2 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
      <table name="#ench2MpConsume">81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 65 64 63 62 61 60 59 58 57 56 55 54 53</table>
      <table name="#ench2MpConsume_Init">
      20 20 19 19 19 19 18 18 18 18 17 17 17 17 16 16 16 16 16 15 15 15 15 14 14 14 14 13 13 13</table>
      <table name="#ench1Power">60 61 61 62 62 63 63 64 64 65 65 66 66 67 67 68 68 69 69 70 70 71 71 72 72 73 73 74 74 75</table>
      <table name="#mpConsume_Init">13 14 16 16 17 18 18 19 19 20 20 21</table>
      <table name="#mpConsume">52 56 61 64 66 69 71 74 76 78 80 82</table>
      <table name="#magicLvl">48 52 56 58 60 62 64 66 68 70 72 74</table>
      <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
      <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
      <set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>
      <set name="power" val="60"/> <!-- Base Land Rate -->
      <set name="saveVs" val="MEN"/>
      <set name="lvlDepend" val="1"/>
      <set name="target" val="TARGET_AURA"/>
      <set name="skillRadius" val="200"/>
      <set name="reuseDelay" val="20000"/>
      <set name="hitTime" val="4000"/>
      <set name="skillType" val="DEBUFF"/>
      <set name="isMagic" val="true"/>
      <set name="isDebuff" val="true" />
      <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
      <enchant1 name="power" val="#ench1Power"/>
      <enchant2 name="mpConsume" val="#ench2MpConsume"/>
      <enchant2 name="mpInitialConsume" val="#ench2MpConsume_Init"/>
      <for>
        <effect count="1" name="Buff" time="120" val="0">
          <mul order="0x30" stat="mReuse" val="3"/>
          <mul order="0x30" stat="pReuse" val="3"/>
        </effect>
      </for>
    </skill>
    5 Geg. 2016 - 19:17 / #1
  2. 
  3. Atsijungęs

    Grax

    Pranešimai: 0

    Bandyk ant nebuffinto charo mesti. Nepamirsk jog yra ir debuff resistance.
    6 Geg. 2016 - 13:19 / #2
  4. 
  5. Atsijungęs

    Vilmis

    Pranešimai: 0

    Grax,
    Pamiršau paminėti, kad ant nebuffinto bandžiau
    6 Geg. 2016 - 16:52 / #3
  6. 
  7. Atsijungęs

    KASIAKAS

    Pranešimai: 0

    Vilmis, tai kad ne 100% kode padaryta...pirma pasidaryk 100% o tada testuok...
    Kitas variantas, gal OL levelis 48, o ant kurio megini mest jis 80 ? isitikink ar tavo chare debuffas yra max levelio.
    Antras variantas,nurenk setus su resistais
    Paskutinį kartą redagavo: KASIAKAS 7 Geg. 2016 - 01:21
    7 Geg. 2016 - 01:17 / #4
  8. 
  9. Atsijungęs

    Vilmis

    Pranešimai: 0

    KASIAKAS,
    Tai tik čia 60 ir characters lvl vienodi. Nelaikyk tu manęs tokiu naujoku. :)
    žodžiu, nebereik jau. :)
    7 Geg. 2016 - 22:03 / #5
  10. 
  11. Atsijungęs

    Mightas

    Pranešimai: 0

    Sita keitinek
    Paskutinį kartą redagavo: Mightas 12 Geg. 2016 - 11:39
    12 Geg. 2016 - 11:39 / #6