Augment 1+1

    
  1. Atsijungęs

    Wecost

    Narys

    Pranešimai: 3

    Sveiki,

    kaip padaryti augment ant frozen 1+1 ?

    # Augments Active and Passive skills delete on change weapon
    DeleteAgmentPassiveEffectonchangeWep=true
    DeleteAgmentActiveEffectonchangeWep=false

    taip padarius galima turėti kiek tik nori active augment buffų.
    14 Vasario 2018 - 22:48 / #1
  2. 
  3. Atsijungęs

    Wecost

    Narys

    Pranešimai: 3

    <skill id="3124" levels="10" name="Item Skill: Blessed Body">
            <table name="#mpConsume_Init">10 11 11 12 13 14 14 15 16 17</table>
            <table name="#mpConsume">38 42 44 47 51 51 55 58 61 65</table>
            <table name="#Tab-maxHp">30 60 90 120 150 180 210 240 270 300</table>
            <table name="#magicLvl">46 49 52 55 58 61 64 67 70 76</table>
            <set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>
            <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
            <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
            <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
            <set name="reuseDelay" val="300000"/>
            <set name="staticReuse" val="true"/>
            <set name="hitTime" val="4000"/>
            <set name="skillType" val="BUFF"/>
            <set name="isMagic" val="true"/>
            <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
            <set name="castRange" val="400"/>
            <set name="effectRange" val="900"/>
            <set name="staticReuse" val="true"/>
            <for>
                <effect count="1" name="Buff" time="1200" val="0">
                    <add order="0x40" stat="maxHp" val="#Tab-maxHp"/>
                </effect>
            </for>
        </skill>
    


    čia visas augment buff skillas. Kiek pamenu, kažką reikia pakeisti. Gal atsiras žinančių?
    14 Vasario 2018 - 23:19 / #2
  4. 
  5. Atsijungęs

    Wecost

    Narys

    Pranešimai: 3

    Sutvarkyta. Jei kam reikės, skillas turi atrodyti taip:

    <skill id="3124" levels="10" name="Item Skill: Blessed Body">
            <table name="#mpConsume_Init">10 11 11 12 13 14 14 15 16 17</table>
            <table name="#mpConsume">38 42 44 47 51 51 55 58 61 65</table>
            <table name="#Tab-maxHp">30 60 90 120 150 180 210 240 270 300</table>
            <table name="#magicLvl">46 49 52 55 58 61 64 67 70 76</table>
            <set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>
            <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
            <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
            <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
            <set name="reuseDelay" val="300000"/>
            <set name="staticReuse" val="true"/>
            <set name="hitTime" val="4000"/>
            <set name="skillType" val="BUFF"/>
            <set name="isMagic" val="true"/>
            <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
            <set name="castRange" val="400"/>
            <set name="effectRange" val="900"/>
            <set name="staticReuse" val="true"/>
            <for>
                <effect count="1" name="Buff" time="1200" val="0" stackOrder="1" stackType="active_augment">
                    <add order="0x40" stat="maxHp" val="#Tab-maxHp"/>
                </effect>
            </for>
        </skill>


    gero vakaro.
    15 Vasario 2018 - 00:13 / #3