Del stat chance

    
  1. Atsijungęs

    fanas

    Pranešimai: 0

    pvz kur sumazint skaicius kad stun chance but mazesnis

    <skill id="101" levels="40" name="Stunning Shot" enchantLevels1="30" enchantLevels2="30">
      <table name="#enchantMagicLvl">76 76 76 77 77 77 78 78 78 79 79 79 80 80 80 81 81 81 82 82 82 82 83 83 83 84 84 85 85 85</table>
      <enchant1 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
      <enchant2 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
      <table name="#ench2MpConsume">116 114 113 111 110 108 107 105 103 102 100 99 97 96 94 93 91 89 88 86 85 83 82 80 79 77 75 74 72 71</table>
      <table name="#mpConsume">49 51 53 56 58 60 60 62 64 66 68 70 71 73 75 77 78 80 82 84 86 87 89 91 93 95 96 98 99 101 103 105 106 108 110 111 113 114 116 117</table>
      <table name="#magicLvl">34 35 36 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74</table>
      <table name="#power">344 367 391 443 471 500 530 562 595 630 666 703 742 782 823 866 910 955 1002 1050 1100 1150 1202 1255 1309 1364 1420 1476 1534 1592 1651 1710 1770 1830 1891 1951 2012 2072 2132 2192</table>
      <table name="#ench1effectPower">50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78</table>
      <table name="#ench2Power">2211 2231 2251 2270 2290 2310 2330 2349 2369 2389 2409 2428 2448 2468 2488 2507 2527 2547 2566 2586 2606 2626 2645 2665 2685 2705 2724 2744 2764 2784</table>
      <set name="weaponsAllowed" val="32"/>
      <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
      <set name="saveVs" val="CON"/>
      <set name="power" val="#power"/>
      <set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>
      <set name="lvlDepend" val="1"/>
      <set name="target" val="TARGET_ONE"/>
      <set name="overHit" val="true"/>
      <set name="SSBoost" val="2.0"/>
      <set name="reuseDelay" val="10000"/>
      <set name="hitTime" val="3000"/>
      <set name="coolTime" val="1000"/>
      <set name="skillType" val="PDAM"/>
      <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
      <set name="castRange" val="900"/>
      <set name="effectRange" val="1400"/>
      <set name="isDebuff" val="true" />
      <set name="nextActionAttack" val="false" />
      <enchant1 name="effectPower" val="#ench1effectPower"/>
      <enchant2 name="mpConsume" val="#ench2MpConsume"/>
      <enchant2 name="power" val="#ench2Power"/>
       <for>
        <effect count="1" name="Stun" time="9" val="0" stackOrder="1" stackType="Stun" effectPower="50" effectType="STUN"/>
        <effect count="1" name="RemoveTarget" noicon="1" time="1" val="0" effectPower="50" effectType="DEBUFF" />
      </for>
    </skill>
    9 Birželio 2013 - 21:56 / #1
  2. 
  3. Atsijungęs

    maugllis

    Administratorius

    Pranešimai: 542

    pabandyk šia vietą pasikeisti effectPower="50"
    9 Birželio 2013 - 23:19 / #2
  4. 
  5. Atsijungęs

    fanas

    Pranešimai: 0

    otai kaip pvz butu skilo critical damage mazint??

    fanas,
    <skill id="345" levels="1" name="Sonic Rage">
      <set name="weaponsAllowed" val="512"/>
      <set name="magicLvl" val="78"/>
      <set name="hpConsume" val="50"/>
      <set name="mpConsume" val="5"/>
      <set name="power" val="7"/>
      <set name="SSBoost" val="2.0"/>
      <set name="target" val="TARGET_ONE"/>
      <set name="reuseDelay" val="1000"/>
      <set name="hitTime" val="1500"/>
      <set name="skillType" val="PDAM"/>
      <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
      <set name="castRange" val="600"/>
      <set name="effectRange" val="1000"/>
      <set name="num_charges" val="7"/>
      <set name="baseCritRate" val="15"/>
    Paskutinį kartą redagavo: fanas 15 Birželio 2013 - 15:56
    15 Birželio 2013 - 15:56 / #3
  6. 
  7. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0

    fanas,
    paprastą žalą mažini, nes Critical susidaro iš paprastos žalos, ten daugina keletą sykių :)
    15 Birželio 2013 - 15:57 / #4
  8. 
  9. Atsijungęs

    fanas

    Pranešimai: 0

    na nezinau,nes patk 2.5k o critical is sio skill 5k aina tai delto ir noriu sumazint critical.tai jei p atk mazint kur ja mazint reik?
    15 Birželio 2013 - 16:16 / #5
  10. 
  11. Atsijungęs

    fanas

    Pranešimai: 0

    kur irkaip mazint zala?
    15 Birželio 2013 - 16:33 / #6
  12. 
  13. Atsijungęs

    fanas

    Pranešimai: 0

    <skill id="9" levels="34" name="Sonic Buster" enchantLevels1="30" enchantLevels2="30">
      <table name="#enchantMagicLvl">76 76 76 77 77 77 78 78 78 79 79 79 80 80 80 81 81 81 82 82 82 82 83 83 83 84 84 85 85 85</table>
      <enchant1 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
      <enchant2 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
      <table name="#magicLvl">41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74</table>
      <set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>
      <table name="#mpConsume">46 47 49 50 52 53 55 56 58 59 59 61 62 64 65 67 69 70 71 73 73 75 76 77 79 80 81 83 84 85 86 88 89 90</table>
      <table name="#ench2MpConsume">99 99 98 98 97 97 96 96 96 95 95 94 94 93 93 92 92 91 91 90 90 89 89 88 88 87 87 86 86 85</table>
      <table name="#power">
      111 118 124 132 139 147 155 163 172 181
      190 199 209 219 229 240 251 262 273 284
      296 308 320 332 344 357 369 382 394 407
      420 432 445 457
      </table>
      <table name="#ench1Power">
      461 465 469 474 478 482 486 490 494 498
      502 506 511 515 519 523 527 531 535 539
      543 548 552 556 560 564 568 572 576 581
      </table>
      <set name="weaponsAllowed" val="18956"/>
      <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
      <set name="power" val="#power"/>
      <set name="SSBoost" val="2.0"/>
      <set name="target" val="TARGET_MULTIFACE"/>
      <set name="skillRadius" val="200"/>
      <set name="conditionValue" val="1"/>
      <set name="condition" val="128"/>
      <set name="reuseDelay" val="6000"/>
      <set name="hitTime" val="720"/>
      <set name="coolTime" val="280"/>
      <set name="skillType" val="CHARGEDAM"/>
      <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
      <set name="castRange" val="40"/>
      <set name="effectRange" val="500"/>
      <set name="baseCritRate" val="15"/>
      <enchant1 name="power" val="#ench1Power"/>
      <enchant2 name="mpConsume" val="#ench2MpConsume"/>
      <set name="itemConsumeId" val="5589"/>
      <set name="itemConsumeCount" val="3"/>
      <set name="num_charges" val="2"/>
      <set name="charge_skill_id" val="8"/>
    </skill>
    


    kurioje vietoje reik koreguot,kad skilo p atk sumazint. nes sitas skilias kerta uz visus galingiausiai neikertu kaip sumazint
    18 Birželio 2013 - 20:07 / #7
  14. 
  15. Atsijungęs

    rublisk19

    Pranešimai: 0

    as galvoju kad power
    2 Liepos 2013 - 14:27 / #8