Anti buff shield

    
  1. Atsijungęs

    Jeppi

    Pranešimai: 0

    Nerodo skill zaidime,i system esancius failus (skillgrp ir skillname) surasiau viska su sito skill id. Padarau rr l2 ir serverio. Bandau add skill, raso jog pridejo, bet skill sarase jo nera.


    <skill id="9999" levels="1" name="AntiBuff-Shield">  
    		<set name="target" val="TARGET_SELF"/>  
    		<set name="skillType" val="CONT"/>  
    		<set name="operateType" val="OP_TOGGLE"/>  
    		<set name="castRange" val="-1"/>  
    		<set name="effectRange" val="-1"/>  
    		<for>    
    			<effect count="0x7fffffff" name="DeflectBuff" time="3" val="0"/>  
    		</for>
    </skill>
    26 Vasario 2014 - 15:29 / #1
  2. 
  3. Atsijungęs

    povis111

    Pranešimai: 0

    grp faila is naujo zek
    26 Vasario 2014 - 17:12 / #2
  4. 
  5. Atsijungęs

    Jeppi

    Pranešimai: 0

    Kad viskas ok jam, nukopijuoju visa eilute nuo kito skill, paste i apacia ir id pakeiciu i 9999.
    26 Vasario 2014 - 18:31 / #3
  6. 
  7. Atsijungęs

    Jeppi

    Pranešimai: 0

    Kad nekurti naujos temos, rasau i ta pacia. Gal kas turit kokiu patarimu kaip sumazinti kubiku cast laika, nes dabar meto vos ne kas 2-3 sekundes.
    <skill id="449" levels="4" name="Summon Attractive Cubic">
      <table name="#mpConsume">58 62 65 69</table>
      <table name="#itemConsumeCount">10 11 12 13</table>
      <table name="#magicLvl">62 66 70 74</table> <!-- guessed -->
      <table name="#mAtk">1026 1264 1530 1822</table> <!-- guessed -->
      <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
      <set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>
      <set name="itemConsumeId" val="1458"/>
      <set name="itemConsumeCount" val="#itemConsumeCount"/>
      <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
      <set name="reuseDelay" val="20000"/>
      <set name="hitTime" val="6000"/>
      <set name="skillType" val="SUMMON"/>
      <set name="isMagic" val="true"/>
      <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
      <!-- Summon-specific -->
      <set name="power" val="#mAtk"/>
      <set name="npcId" val="9"/>
      <set name="activationtime" val="50000"/>
      <set name="activationchance" val="50"/>
      <set name="expPenalty" val="0.0"/>
      <set name="isCubic" val="true"/>
      <set name="summonTotalLifeTime" val="900000"/>
    </skill>

    
    
    <skill id="5114" levels="12" name="Hold">
      <table name="#mpConsume1">3 4 6 7 9 11 13 14 15 15 16 16</table>
      <table name="#mpConsume2">10 16 21 28 36 44 52 55 58 60 61 62</table>
      <table name="#magiclvl">10 20 30 40 50 60 70 75 80 85 90 95</table>
      <set name="mpConsume1" val="#mpConsume1"/>
      <set name="mpConsume2" val="#mpConsume2"/>
      <set name="magiclvl" val="#magiclvl"/>
      <set name="activateRate" val="80"/>
      <set name="target" val="TARGET_ONE"/>
      <set name="reuseDelay" val="8000"/>
      <set name="hitTime" val="2500"/>
      <set name="skillType" val="ROOT"/>
      <set name="isMagic" val="true"/>
      <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
      <set name="castRange" val="600"/>
      <for>
        <effect count="1" name="Root" stackOrder="-1" stackType="Root" time="30" val="0"/>
      </for>
    
    1 Kovo 2014 - 23:09 / #4
  8. 
  9. Atsijungęs

    Jeppi

    Pranešimai: 0

    Jau susitvarkiau.
    2 Kovo 2014 - 18:29 / #5
  10. 
  11. Atsijungęs

    fanas

    Pranešimai: 0

    kodel nerode?
    3 Kovo 2014 - 00:34 / #6
  12. 
  13. Atsijungęs

    fanas

    Pranešimai: 0

    nes man tapati problema su anti-buff
    3 Kovo 2014 - 01:07 / #7