Istikruju gali ir tiesiai po
final MultiSellEntry entry = prepareEntry(merchant, templateEntry, applyTaxes, maintainEnchantment, enchantment);
det, bet netoliau nei toj vietoj kur ingridientus paiema ;D o del tu keliu vietu, as bsk kitaip koda isivaizdavau,
bet pamaciau, kad is pradziu ingridientus iema, o po to tik duoda itemus, tai sitaip dedi kad nepaimtu itemu ir nieko neduotu.
int slotsLeft = player.getInventoryLimit() - player.getInventory().getSize();
int slotsTaken = 0;
for (final MultiSellIngredient e : entry.getProducts())
{
if (!ItemTable.getInstance().createDummyItem(e.getItemId()).isStackable())
{
slotsTaken += e.getItemCount();
}
else
{
slotsTaken++;
}
if(slotsTaken > slotsLeft)
{
player.sendMessage("Not enough space in inventory.");
return;
}
}
aj jo, kodas gali ir neveikt :D
Paskutinį kartą redagavo: 16 Rugsėjo 2015 - 03:52