Mirties laikas ir npc-to-pc

    
  1. Atsijungęs

    HmD

    Pranešimai: 0

    Sveiki forumieciai, kazkada buvau rades kur galima pakeist laika, kuri mobas nuzudytas dar guli ant zemes, bet jau nebepamenu kur, gal yra specialistu zinanciu kur ta laika galima pakeist? As jau pamirses.
    Ir tuo paciu gal kas pasidalintumet pilnai veikianciu npc to pc interlude kronikai (su veikianciu heading)
    Aciu is anksto :)
    23 Kovo 2013 - 08:22 / #1
  2. 
  3. Atsijungęs

    povis111

    Pranešimai: 0

    L2MonsterInstance>doDie voidas ar kazkas tokio ten yra.
    23 Kovo 2013 - 08:37 / #2
  4. 
  5. Atsijungęs

    HmD

    Pranešimai: 0

    jo yra bet ten visai kas kita,
    	public boolean doDie(L2Character killer)
    	{
    		if(!super.doDie(killer))
    			return false;
    
    		if(_minionMaintainTask != null)
    		{
    			_minionMaintainTask.cancel(true); // doesn't do it?
    		}
    
    		if(this instanceof L2RaidBossInstance)
    		{
    			deleteSpawnedMinions();
    		}
    		return true;
    	}

    kaip matai cia nera to delay, man reikia to laiko , delay, velavimo, pries prasidedant respawn laiko skaiciavimui, tarkim npc respawn laikas 10s, tai jis pradedamas skaiciuot tik nuo tada kai mobas isnyksta nuo zemes, bet dar papildomas kelias sekundes jis guli mires, vat to man laiko reikia :)
    23 Kovo 2013 - 08:42 / #3
  6. 
  7. Atsijungęs

    povis111

    Pranešimai: 0

    aj pala, tau laiko kiek guli ar iki respawno? :D
    jei tau kiek laiko gules tai, tikriaus MONSTER_MAINTENANCE_INTERVAL monster instancej, o respawno, ziuriu kad acis
    bsk kitaip nei frozene, getRespawnDelay() naudoja, bet ne kai mirsta, net nzn kadar ten speja...
    23 Kovo 2013 - 12:31 / #4
  8. 
  9. Atsijungęs

    HmD

    Pranešimai: 0

    laiko kiek guli, as irgi maniau kad maintenance_interval, bet deja ne :)
    23 Kovo 2013 - 20:55 / #5
  10. 
  11. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0

    HmD,
    tai žiūrėk ne L2MonsterInstance, čia yra galutinis tikslas, per kur pereina objektas, L2Object, L2Character, L2Attackable visur peržiūrėk DoDie metodus, peržiūrėk kur pradeda skaičiavimus ir panašiai, turėtum rasti :)
    23 Kovo 2013 - 21:30 / #6