Tokia problema turiu su stackable. Isidėjau LS viskas ok, jis atrodo taip:
// consume the life stone
- if(!player.destroyItem("RequestRefine", refinerItem, null, false)) ŠITA EILUTĘ PANAIKINAU.
+ if (Config.LS_STACKABLE)
+ {
+ if(!player.destroyItem("RequestRefine", refinerItem.getObjectId(), 1, null, false))
+ return false;
+ }
+ else if(!player.destroyItem("RequestRefine", refinerItem, null, false))
return false;
// consume the gemstones
Bet problema man su BOG.
Įkėliau šitą:
// ok
- player.destroyItem("Consume", spb, trainer, true);
+ if (Config.BOG_STACKABLE)
+ player.destroyItem("Consume", spbId, 1, trainer, true);
+ else
+ player.destroyItem("Consume", spb, trainer, true);
}
}
else
Jei palieku šita:
- player.destroyItem("Consume", spb, trainer, true);
, tai man tada enchantinant skillus nedingsta bogai kaip rodo (5) taip ir rodo, o jei šitą eilutę panaikinu, dingsta visi bogai pradedant enchantint skillą.
Tai kur problema?
Navicate consume_type padariau stackable, etcitemgrp.dat failiuke 6622 itemo id galą taip pat iš 0 0 0 pakeičiau į 2 0 0.
Paskutinį kartą redagavo: 23 Rugpjūčio 2016 - 10:38