Augment?

    
  1. Atsijungęs

    Bilobaitas

    Pranešimai: 0

    Yo. Kaip ten yra Frozen'e su tais augmentais? Nes neina pagal cfg padaryti 1+1. Eina padaryti kad arba 1 augmentas galimas, arba belekiek activu + passive dar. Man reikia, kad būtų galima 1 active 1 passive. So, how?
    29 Rugsėjo 2016 - 00:52 / #1
  2. 
  3. Atsijungęs

    Bilobaitas

    Pranešimai: 0

    Up.




    Jūsų pranešimo tekstas yra per trumpas.
    30 Rugsėjo 2016 - 14:01 / #2
  4. 
  5. Atsijungęs

    Bilobaitas

    Pranešimai: 0

    Up.




    Jūsų pranešimo tekstas yra per trumpas.
    3 Spalio 2016 - 11:19 / #3
  6. 
  7. Atsijungęs

    DNG3R

    Pranešimai: 0

    ant visu aug active skillu tapati stackType padaryk
    8 Spalio 2016 - 19:22 / #4
  8. 
  9. Atsijungęs

    Bilobaitas

    Pranešimai: 0

    DNG3R,
    čia kur, javoi ar tarp skilu xml?
    8 Spalio 2016 - 19:39 / #5
  10. 
  11. Atsijungęs

    Bilobaitas

    Pranešimai: 0

    Ai nu, bandom..
    8 Spalio 2016 - 21:53 / #6
  12. 
  13. Atsijungęs

    Bilobaitas

    Pranešimai: 0

    DNG3R,
    plačiau apšviesk biški. smile
    Paskutinį kartą redagavo: Bilobaitas 9 Spalio 2016 - 05:23
    9 Spalio 2016 - 05:17 / #7
  14. 
  15. Atsijungęs

    Bilobaitas

    Pranešimai: 0

    Close.




    Jūsų pranešimo tekstas yra per trumpas.
    9 Spalio 2016 - 22:41 / #8
  16. 
  17. Atsijungęs

    gerardas

    Pranešimai: 0

    Jei issiaiskinai kaip tai padaryti, galetum ir parasyti, manau daug kas nezino kaip tai padaryti.
    10 Spalio 2016 - 10:56 / #9
  18. 
  19. Atsijungęs

    Bilobaitas

    Pranešimai: 0

    1. Einam į gameserver/config/head/enchant.properties - randam tokias eilutes, ir žiūrim, kad būtų taip:

    # Augments Active and Passive skills delete on change weapon
    DeleteAgmentPassiveEffectonchangeWep=true
    DeleteAgmentActiveEffectonchangeWep=false


    2. Einam į gameserver\data\stats\skills, ir atsidarom 3100-3199. Įprastai jūsų skilas atrodo taip:

    <skill id="3124" levels="10" name="Item Skill: Blessed Body">
            <table name="#mpConsume_Init">10 11 11 12 13 14 14 15 16 17</table>
            <table name="#mpConsume">38 42 44 47 51 51 55 58 61 65</table>
            <table name="#Tab-maxHp">30 60 90 120 150 180 210 240 270 300</table>
            <table name="#magicLvl">46 49 52 55 58 61 64 67 70 76</table>
            <set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>
            <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
            <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
            <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
            <set name="reuseDelay" val="300000"/>
            <set name="staticReuse" val="true"/>
            <set name="hitTime" val="4000"/>
            <set name="skillType" val="BUFF"/>
            <set name="isMagic" val="true"/>
            <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
            <set name="castRange" val="400"/>
            <set name="effectRange" val="900"/>
            <set name="staticReuse" val="true"/>
            <for>
                <effect count="1" name="Buff" time="120" val="0">
                    <add order="0x40" stat="maxHp" val="#Tab-maxHp"/>
                </effect>
            </for>
        </skill>


    Susirandam šitą eilutę:
    <effect count="1" name="Buff" time="120" val="0">


    Ir ant visų norimų active augment buffu keičiam į:
    <effect name="Buff" time="1200" val="0" stackOrder="1" stackType="abnormal_item">
    Paskutinį kartą redagavo: Bilobaitas 10 Spalio 2016 - 11:25
    10 Spalio 2016 - 11:19 / #10