1. Einam į gameserver/config/head/enchant.properties - randam tokias eilutes, ir žiūrim, kad būtų taip:
# Augments Active and Passive skills delete on change weapon
DeleteAgmentPassiveEffectonchangeWep=true
DeleteAgmentActiveEffectonchangeWep=false
2. Einam į gameserver\data\stats\skills, ir atsidarom 3100-3199. Įprastai jūsų skilas atrodo taip:
<skill id="3124" levels="10" name="Item Skill: Blessed Body">
<table name="#mpConsume_Init">10 11 11 12 13 14 14 15 16 17</table>
<table name="#mpConsume">38 42 44 47 51 51 55 58 61 65</table>
<table name="#Tab-maxHp">30 60 90 120 150 180 210 240 270 300</table>
<table name="#magicLvl">46 49 52 55 58 61 64 67 70 76</table>
<set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="reuseDelay" val="300000"/>
<set name="staticReuse" val="true"/>
<set name="hitTime" val="4000"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<set name="staticReuse" val="true"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="120" val="0">
<add order="0x40" stat="maxHp" val="#Tab-maxHp"/>
</effect>
</for>
</skill>
Susirandam šitą eilutę:
<effect count="1" name="Buff" time="120" val="0">
Ir ant visų norimų active augment buffu keičiam į:
<effect name="Buff" time="1200" val="0" stackOrder="1" stackType="abnormal_item">
Paskutinį kartą redagavo: 10 Spalio 2016 - 11:25