Event engine (it-god)

    
  1. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0



    Sveiki,

    Šiuo metu sistema turi 12 event'ų:

    • Team vs Team. Paprastas TvT su 2-4 komandom (priklauso nuo map'o).
    • VIP Team vs Team. TvT su VIP žaidėjais kiekvienai komandai. Keičiamas gameplay: arba taškai gaunami tik iš VIP žaidėjų, arba taškai gaunami iš visų, tik iš VIP žaidėjų gaunama daugiau taškų. Taip pat VIP gali keistis arba kiekvieną kartą VIP žaidėjui mirus, arba kai tik VIP žaidėjas palieka žaidimą.
    • Last Man Standing.
    • Last Team Standing. Ganėtinai panašus į TvT event'ą, išskyrus, kai žaidėjas miršta, jis nėra prikeliamas.
    • Capture the Flag. Paprastas CTF su keletu naujų funkcijų. Kiekviena komanda gali turėti daugiau, nei 1 Flag'ą, jeigu žaidėjas nešantis flag'ą miršta, flag'as kurį nešė gali būti iš karto gražintas į bazę, arba duotas žaidėjui į rankas, kuris jį nužudė.
    • Deathmatch.
    • Simon Says. Paprastai šitas event'as atrodo ganėtinai nuobodus, bet čia žaidėjams teks daugiau pajudėti. Gali reikėti paleisti skill'ą, panaudoti kokį item'ą (tik weapons/armors/jewelry), parašyti žinutę (normaliam chat'e, alliance, clan, trade, global), ar panaudoti kokį social action. Galima pasirinkti skirtingus gameplay šitam eventui, arba kaip visur: žaidėjo klaida, diskvalifikuoja žaidėja iš event'o, arba taškais paremta sistmema: kuo greičiau atlieki užduotą veiksmą, tuo daugiau taškų gauni, kuo ilgiau užtrunki ir padarai klaidą, tuo daugiau tašku prarandi!
    • Lucky Chest. Sukurk zonas (ganėtinai paprasta, vieta + radius) skirtas skrynioms atsirasti ir viskas. Kai žaidėjas atidaro skrynią, jis gali gauti taškų, juos prarasti, būti nužudytas, gauti paralyžių, root'ą ar sleep'ą.
    • Team Lucky Chest. Toks pat kaip ir Lucky Chest, išskyrus, kad viskas vyksta komandomis (žaidėjai suskirstomi komandomis, o ne kiekvienas už save).
    • Boss Fight. Komandomis paremtas event'as, su keleta skirtingų gameplay. Arba tikslas yra nužudyti kitos komandos boss'ą, arba tikslas yra surinkti kuo daugiau tašku; taškai gaunami žudant kitų komandų žaidėjus, padarius X kiekį damage kitos komandos bosui, arba nužudžius kitos komandos boss'ą.
    • Domination. Idėja šito event'o yra užimti Tower'ius, stovint šalia jų. Šitame event'e galima išspawninti n kiekį tower'ių. Nustatymuose galima pasirinkti 'dominationType', arba užimimas tower'io vyksta atskirai nuo kiekvieno žaidėjo (2 žaidėjai, dvigubai greičiau viskas vyksta), arba užimimas priklauso nuo komandų (kyla/krenta procentai, tai komandai, kurios daugiau žaidėjų yra šalia tower'io). Taip pat galima nustatyti tipą, kaip taškai bus duodami, arba žaidėjai privalo stovėti šalia tower'io, arba svarbu būt užėmus tower'į ir turėti daugiau nei X kiekį procentų užimtumo. Taip pat galima nustatyti kaip patys tower'iai veiks, arba kiekvienas individualiai, arba grandinės principu, kad norint, jog komanda gautu taškų, ji turi turėti didžiąją dalį tower'ių užimtų. Taip pat kiekvienas nustatymas iš paminėtų gali būti nustatyti į 'Random', kad kiekvieno event'o pradžioje sistema parinktų automatiškai, kaip kas elgsis.
    • Base Defense. Šio evento tikslas yra sunaikinti kitų komandų pagrindinę bazę. Kiekviena komanda gali turėti X tower'ių ir 1 bazę. Kiekvienas tower'is turi opciją pasirinkti įtaką, kuri jungia tower'ius su kitais tower'iais ar baze. Sunaikintas tower'is įjungia galimybę, pagal jo įtakos ID, atakuoti kitą tower'į arba bazę. (Pats event'as yra MOBA gameplay tipo, tik be monstrų ir tower'iai neatakuoja žaidėjų).


    DĖMESIO: kiekvienas komandomis paremtas event'as gali turėti 2-4 komandas, kurios bus parinkto pagal map'ą. Jeigu map'as turi spawn vietas tik dviejoms komandoms, tai eventas gali turėti tik dvi komandas, jei jis turi 4 spawn vietas, tai evento komandų kiekis būs parinktas atsitiktinai nuo 2 iki 4.

    Dabartinis funkcionalumas:

    1. Buglist manager, jis seka kiekvieną klaidą kurią event'as sugeneruos ir saugos jį faile, taip pat admin panel'ėje per žaidimą galima rašyti klaidas/idėjas, kurios taip pat bus idedamos į failą. Taip pat galima nesunkiai įjungti šią opciją ir paprastiems žaidėjams.
    2. Check version, sistema pati patikrina dabartinę sistemos versiją ir jei randa, kad yra nauja, praneš admin'ams, kad galima nauja sistemos versija.
    3. Ingame changelog, tikslas, pamatyti/peržiūrėti visus pakeitimus, klaidų sutvarkymus, padarytus tam tikroje versijoje, būnant žaidime.
    4. Fake players, ši sistema leidžia paslėpti priešų informaciją, pakeisti jų nick'us, itemų išvaizda (komandomis paremtuose eventuose, savo komandą žaidėjai mato normaliai, kitas komandas mato paslėptas, kituose eventuose, visi kiti žaidėjai yra paslėpti).
    5. Advanced teams splitting, galima įjungti support'ų skaidymą (healers, buffers, summoners), jie bus tolygiai išskaidyti visoms komandoms. Taip pat galima kitų klasių skirstymą parinkti vienu iš kelių variantų: Shuffle (dėlioti atsitiktina), Sequence (dėlioti eilės tvarka, kaip prisiregistravo), ByLevel (dėlioti eilės tvarka, išrikiuotai pagal lygį), ByPvP (dėlioti eilės tvarka, išrikiuotai pagal PvP skaičių).
    6. Automatic parties generation, galima įjungti komandomis paremtuose event'uose, kad automatiškai žaidėjai būtų suskirstyti į parties.
    7. Confirm dialog to register, admin'as gali įjungti, kad event'ui prasidėjus, visi žaidėjai gautų užklausą, ar nori registruotis į event'ą.
    8. Registration NPC / Community board tab, galima įjungti registraciją, tik per NPC, arba taip pat galima įjungti registraciją ir per CBoard.
    9. Voiced command registration, taip pat admin'as gali įjungti ir nustatyti komandas, kokias žaidėjai panaudos, kad prisiregistruoti ar išsiregistruoti iš evento.
    10. Max enchant level, galima nustatyti maksimalų daiktų enchant level (jeigu žaidėjas yra užsidėjęs didesnio enchant level, nei nustatyta, item'o parametrai bus paimti, kaip nustatyto maksimalaus lygio).
    11. Restrict items / skills, galima nustatyti, kokių skill'ų ar item'ų nebus galima naudoti event'e.
    12. IP / HWID protections, skirtingi apsaugų tipai: neleisti žaidėjui prisiregistruoti, jei tokiu IP ar HWID jau yra prisiregistravęs kitas žaidėjas, neduoti reward'o iš event'o, jei yra daugiau nei 1 žaidėjas su tokiu pačiu IP ar HWID. HWID apsauga gali būti įjungti, tik jeigu serveris palaiko HWID iš žaidėjo (turi būti idiegta kokia apsauga, kaip smartguard ar lameguard), jei taip, sukuri 1 metod'ą Player klasėje ir veikia!
    13. Ingame player / event statistics, sistema seka kiekvieną žaidėja ir event'a, renka duomenis ir gali viską atvaizduoti statistiškai žaidėjams.
    14. Rewards. Reward'ai gali būti nustatyti ir event'ui ir map'ui (papildomai). Reward'ai gali būti: "Item'as, EXP, SP, Clan Points arba Fame". Jie gali būti gaunami: laimėjus event'ą, pralaimėjus, jeigu įvyksta lygiosios, už nužudymą, už taškų gavimą, jeigu yra padaromi keli nužudymai iš eilės, be mirčių, tam tikroms vietoms event'e (jeigu užimė 2-4 vietas, arba 5 vietą), pirmam nužudžius kažką arba pirmam prisiregistravus prie event'o.
    15. Enable preparation state, event'ui ar tik tam tikram map'ui galima įjungti pasiruošimo stadiją, kai žaidėjai bus nukelti į event'ą, bet event'as dar nebus prasidėjes, tai jie galės pasiruošt event'ui, per tam tikrą laiką.
    16. Spawn npcs, galima nustatyti, kad event'e būtų išspawnint'as tam tikras, ar tam tikri npc.
    17. Return to event after logout, galima įjungti opciją, kad kai žaidėjas atsijungia ir jeigu spėja grįžt kol event'as nepasibaigė, bus sugražintas į event'ą.
    18. Configure screen data / time, galimybė įjungti opciją, kad rodytų tam tikrą informaciją ekrane (likęs laikas, ar Top3 komandos ir jų taškai).
    19. Configs hierarchy, nustatymų medis yra toks: Global Config -> Event Config -> Map Config. Yra nustatymų tokių, kaip Run Time, kuris yra ir Global ir Event ir Map. Jeigu map'e šis config'as yra įjungtas, tai jis bus naudojamas, o event'o ir globalus Run Time nustatymas bus ignoruojamas tam map'ui.
    20. Ta pati event'o bazė, skirtingi eventai. Kiekvieną event'ą galima sukurti keletą kartų, su skirtingais nustatymasi, rewardais ar map'ais, tai reiškia, kad gali būti PVZ 3 skirtingi TVT, vienas skirtas 1-20lvl žaidėjams, kitas skirtas 20-40lvl žaidėjams ir trečias skirtas 40-80 lvl žaidėjams.
    21. AFK protections, resign warnings. Galima įjungti AFK apsauga į Resigns (atsijungimo) sistemas, kurios renka duomenis ir surinkus tam tikrą kiekį perspėjimu, neleidžia žaidėjams registruotis į event'us tam tikrą laiką.
    22. MultiLayer spawn system, šita sistema leidžia išspawninti 3 lygių 'fence', tai leidžia sukurti ne kiek 'fence', bet 'wall', kuri atrodo šiek tiek kitaip ir sukuria mažesnę galimybę ištrūkti iš vidaus.
    23. Advanced admin spawn system, šita funkcija leidžia administratoriui peržiūrėti kaip map'as atrodys. Kiekvienas spawn'as gali būti vizualiai atkurtas 'išspawnintas dummy npc'. Jeigu spawn'as turi 'radius', tai radius bus vizualiai atkurtas, aplink spawn'ą adenos būs išmestos, pagal radius. Visi parametrai gali būti greitai pakeičiami be jokių papildomų kliūčių.
    24. Observe system, šita opcija yra ijungta žaidėjams, kad stebėti vykstanti event'ą, netrugdant jo. (Sistema veikia kaip Olimpiados Observe sistema).
    25. Advanced admin controls, galimybė admin'ui nusikelti tiesiai į eventą, priverstinai priregistruoti / išregistruoti žaidėją (jeigu eventas šiuo metu vyksta, tai žaidėjas bus automatiškai nukeltas į eventą), galimybė pakeisti sekantį event'ą į random arba į pasirinktą, ar pakeisti stadiją (pvz iš Idle į Registration ir panašiai).
    26. Language system, galimybė išversti visą sistemą į savo pasirinktą kalbą (pridėti naują papildomą kalbą, nustatyti numatytą kalbą visiems), (išskyrus admin panel). Žaidėjai gali individualiai pasirinkti kurią kalbą naudos event engine. Viskas žaidėjui bus rodoma jo pasirinkta kalba (visos žinutės, NPC, Community Board). Taip pat administratorius gali pakeisti voiced komandą, ar pridėti kitokių, dėl kalbos pasirinkimo, gali iš viso išimti, tai visiems žaidėjams bus taikoma numatyta kalba.
    27. Sequence system, ši sistema leidžia administratoriui kontroliuoti event'ų eiliškumą, kad jie vyktų ne random tvarka, o kažkokia seka. Sekų gali būti daug, jos eis viena po kitos. Sekoje gali būti iterptas ir random event pasirinkimas.
    28. Buffer, pilnai integruotas į event sistemą bufferis, su schemomis. Administratorius per admin panele gali kurti kategorijas, pridėti buff'us (buff'ai gali būti enchantinti), žaidėjas gali kurti schemas, kurios bus naudojamos event'o eigoje.
    29. Healer scores, jeigu šita opcija būna įjungta, tai jeigu žaidėja pahealina X kiekį HP kitiems žaidėjams event'e, jis gauna tašką už tai.


    Dar yra bent 10 event'ų, kuriuos planuoju įdėti (kai kurie jų yra visiškai nauji).

    Sistema yra vis dar beta stadijoje!

    Ši sistema gali būti pritaikyta bet kuriai kronikai ir daugumai L2j pack'ų, jeigu yra jų source!

    Jeigu susidomėjai, parašyk į skype: Erlandys56.

    Laukiu jūsų nuomonių, pasiūlimų, idėjų!

    1.26 rev


    Keletas nuotraukų (Ne Interldue):



    Engine admin controls




    Global configs with edit window opened



    Buglist manager



    Maps list



    Events list



    Map spawns creation / editing


    Update spawns, with visual radius system


    MultiLayer fences system


    Event configs



    Event maps with map status for event



    Event rewards creation / editing




    Registration npc


    Community board tab for players



    Player statistics



    Event statistics


    Tema bus atnaujinta, kai bus kokių naujų pakeitimų!

    Ačių ir geros dienos,
    Erlandys
    Paskutinį kartą redagavo: Erlandys 14 Balandžio 2018 - 15:09
    8 Vasario 2018 - 00:25 / #1
  2. 
  3. Atsijungęs

    wewewe

    Pavadinimas: L2 žaidėjas

    Narys

    Pranešimai: 727

    Vartotojo apdovanojimai: 16

    Kosmosas :D mldc
    8 Vasario 2018 - 11:48 / #2
  4. 
  5. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0

    wewewe,
    kodėl kosmosas? :DD
    8 Vasario 2018 - 12:34 / #3
  6. 
  7. Atsijungęs

    maugllis

    Administratorius

    Pranešimai: 542

    Kažkas tikrai įdomaus L2 pasaulyje
    8 Vasario 2018 - 14:52 / #4
  8. 
  9. Atsijungęs

    povis111

    Pranešimai: 0

    nk gera, išmok programuot su C
    9 Vasario 2018 - 15:10 / #5
  10. 
  11. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0

    povis111,
    apsauga ant C parašyta dance
    9 Vasario 2018 - 15:27 / #6
  12. 
  13. Atsijungęs

    povis111

    Pranešimai: 0

    Erlandys,
    xdddddd
    9 Vasario 2018 - 22:41 / #7
  14. 
  15. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0

    Sveiki dar kartą, atnaujinu temą, su informacija, susijusia su 1.25 Event Engine versija:

    Rev1.25 Language, Spawns, Admin Controls
    Implemented:
    * Created Language system, which covers all possible texts, which normal players will receive. (Can be individually selected).
    * Implemented feature to teleport to map spawn.
    * Implemented admin control, to set exact next event.
    * Implemented admin control, to forcefully register / unregister player to / from event. (If event is running, player will be moved in or moved out).
    * Implemented admin control, to move to event, without registration.
    * Implemented ability to close/open doors. This is managed by Map Spawn named 'Door'.
    * Implemented AI functionality for Map Guards.
    * Implemented Observe event function, for players to 'Observe' event, like olympiad game.
    Updated:
    * Updated 'Show' spawn feature. Spawns with possible radius will show radius (Adena will be dropped around the spawn as radius markers).
    * Updated 'Show' spawn feature. Now when player press 'Show' spawn, arrow above player head will appear, pointing to spawn.
    * Added new reward types: Pvp Score and Pk Score.
    * Added ability to create MultiLayered (Fence with Height) fence.
    16 Vasario 2018 - 21:54 / #8
  16. 
  17. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0

    Atnaujinu temą, su informacija, susijusia su 1.26 Event Engine versija:
    Rev1.26 Fixes, Ordering, Base Defense, Buffer
    Fixed:
    * L2Pride: Move when targeting Event Registration Npc.
    * L2Pride: Errors when spawning Map Guard.
    * Heading can be set to registration NPC.
    * Bug report system changed the output of bug text file.
    * Players in tops will now show real names instead of fake ones.
    * Last Man Standing and Last Team Standing events will check online players (for event to end).
    Implemented:
    * Rewards can now be set to be given, to specific classes.
    * Events now can be ordered in certain sequences, not a random ones every time.
    * Bug report system now has ability to send bug list to server.
    * Implemented BaseDefense event.
    * Players in instance cannot join event.
    * Healers can receive scores for doing X amount of healing.
    * Implemented buffer.
    14 Balandžio 2018 - 15:00 / #9
  18. 
  19. Atsijungęs

    Tehygun

    Pranešimai: 0

    Sveikas. Kokia MultiLayer kaina?
    15 Balandžio 2018 - 00:00 / #10