Skill chance

    
  1. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0

    povis111,
    tai matai, čia sunku žmogui pasitikrinti pačiam, geriau jau pastums ant kitų, kurie jau pasakė, ką daryt, bet matai, nesukramtė ir nenurijo jam, tai... feel
    21 Spalio 2013 - 21:53 / #11
  2. 
  3. Atsijungęs

    Mopsis

    Pranešimai: 0

    Erlandys,
    Grax pasake : power eilutė.... suprask kaip tu nori ta eilute kuria keisti.... jeigu tu toks debilas niekas nera kaltas atsiranda cia visokiu axujenu tokiu kurie viska supranta o seniau maldavo pagalbos tik...
    21 Spalio 2013 - 22:48 / #12
  4. 
  5. Atsijungęs

    povis111

    Pranešimai: 0

    Mopsis,
    Ijunk logini mąstymą kadanors... "enchant" reiskia pliusinti, jis tau neatrodo kazkoks nesvarbus? Dar, dauguma eilučių kurios set name=reusedelay/castrange/skilltype/mpconsume/target... neatrodo kaip pagrindiniai skilo nustatymai? ne?
    Tad baik debiliuotis ir gerbk žmones. Būk ramus, ir jei nesutinka padėt tau, vadinasi viskas daugiau nei paprasta ir aišku.
    21 Spalio 2013 - 23:02 / #13
  6. 
  7. Atsijungęs

    Erlandys

    Pranešimai: 0

    Mopsis,
    surask tu man, kur aš prašiau pagalbos, dėl ir taip aiškių smulkmenų, nieko neturėsiu prieš.
    21 Spalio 2013 - 23:50 / #14
  8. 
  9. Atsijungęs

    Grax

    Pranešimai: 0

    Jo surask ir mano postu kur prašiau pagalbos. :D

    EDIT: Va ir pakomentavau.
    Paskutinį kartą redagavo: Grax 22 Spalio 2013 - 15:34
    22 Spalio 2013 - 15:34 / #15
  10. 
  11. Atsijungęs

    fanas

    Pranešimai: 0

    <!-- Status:Fixed Pack:l2jfrozen author:Nefer -->
    <skill id="101" levels="40" name="Stunning Shot" enchantLevels1="30" enchantLevels2="30">
      <table name="#enchantMagicLvl">76 76 76 77 77 77 78 78 78 79 79 79 80 80 80 81 81 81 82 82 82 82 83 83 83 84 84 85 85 85</table>
      <enchant1 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
      <enchant2 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
      <table name="#ench2MpConsume">116 114 113 111 110 108 107 105 103 102 100 99 97 96 94 93 91 89 88 86 85 83 82 80 79 77 75 74 72 71</table>
      <table name="#mpConsume">49 51 53 56 58 60 60 62 64 66 68 70 71 73 75 77 78 80 82 84 86 87 89 91 93 95 96 98 99 101 103 105 106 108 110 111 113 114 116 117</table>
      <table name="#magicLvl">34 35 36 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74</table>
      <table name="#power">344 367 391 443 471 500 530 562 595 630 666 703 742 782 823 866 910 955 1002 1050 1100 1150 1202 1255 1309 1364 1420 1476 1534 1592 1651 1710 1770 1830 1891 1951 2012 2072 2132 2192</table>
      <table name="#ench1effectPower">50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78</table>
      <table name="#ench2Power">2211 2231 2251 2270 2290 2310 2330 2349 2369 2389 2409 2428 2448 2468 2488 2507 2527 2547 2566 2586 2606 2626 2645 2665 2685 2705 2724 2744 2764 2784</table>
      <set name="weaponsAllowed" val="32"/>
      <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
      <set name="saveVs" val="CON"/>
      <set name="power" val="#power"/>
      <set name="magicLvl" val="#magicLvl"/>
      <set name="lvlDepend" val="1"/>
      <set name="target" val="TARGET_ONE"/>
      <set name="overHit" val="true"/>
      <set name="SSBoost" val="2.0"/>
      <set name="reuseDelay" val="10000"/>
      <set name="hitTime" val="3000"/>
      <set name="coolTime" val="1000"/>
      <set name="skillType" val="PDAM"/>
      <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
      <set name="castRange" val="900"/>
      <set name="effectRange" val="1400"/>
      <set name="isDebuff" val="true" />
      <set name="nextActionAttack" val="false" />
      <enchant1 name="effectPower" val="#ench1effectPower"/>
      <enchant2 name="mpConsume" val="#ench2MpConsume"/>
      <enchant2 name="power" val="#ench2Power"/>
       <for>
        <effect count="1" name="Stun" time="9" val="0" stackOrder="1" stackType="Stun" effectPower="50" effectType="STUN"/>
        <effect count="1" name="RemoveTarget" noicon="1" time="1" val="0" effectPower="50" effectType="DEBUFF" />
      </for>
    </skill>


    keiciam stuno chance effectPower="50" keisdami skaiciu taippat ir chance keiciasi
    Paskutinį kartą redagavo: fanas 25 Spalio 2013 - 09:16
    25 Spalio 2013 - 09:14 / #16